I Got Nothing

I find it funny I got so much going on in my head but yet I sit down in front the puter and I got nothing. I been looking at a white page for 20 minutes and still nothing. Oh I know some of you ask about what's going on with me and Mikey I haven't said anything and neither has he but for now we are spilt up again. We are both dealing with stuff and thinks this 4 the best right now. We are still talking and all and no fighting but right now we just feel this is what we both up. Maybe in time we will be back together People ask about Corey and why I took him off the blog he ask me 2. He still reads and helps me on here when I need so if ya'll want 2 say hi 2 Corey now and then he does see them! Weekend plans I don't have any just gonna work on getting stronger so I can move back 2 Florida I was happy there so that's what I want. Any of you have any weekend plans?

Later from Atlanta!

Quote of the day
If you can't make love to the one you want there is always masturbation
14 Responses
  1. Troystopher Says:

    Hope you have a good weekend! We should catch up soon!


  2. sillyboi Says:

    Hey Ry, my weekend plans are as follows. Get up toorrow wait for my grandparents to get here. Get in a car drive to myrtle beach and relax for a week. Clear my mind of things and maybe that will be for the best. Dont need another crazy person. LOL.. anyway I will talk to you later.


  3. Diederick Says:

    Ow, that happens to me too... Usually that means a period of less blogging and more doing nothing. I think those are the little depressions in life.

    My weekend exists of scouting, Fridays evening with the 18+ staff at the bar, Saturday all day as a scoutmaster. Coming Sunday is my uncle's birthday so I'll have to attend that.

    Go do something fun, get happy (gay) again : )


  4. Anonymous Says:

    It's good you guys are talking. A window is so much better than a wall. I love yu guys so much. You make me feel young again. Hugs and Kisses to Ryan, Mike and Corey.


  5. Anonymous Says:

    That anonymous was sent by me, Ed. Thanks for the E-Mail and Picture Ryry. I know it made me masturbate. Ed


  6. Laurie Says:

    RYAN! Talking about masterbation!!
    OMFG! That is my favorite thing
    to do! HA!!

    Me love y'all!

    Oh and Corey just needs to come to
    school at my school. ALL the girls
    (and a couple of guys)have they
    HOTS for him!


  7. jimm Says:

    weekends are usually difficult for me. dont get to talk to anyone from friday pm to monday am.


  8. elise Says:

    Have a peaceful and positive weekend, Ryan--I'm going to try and do the same!

    hugs and happy thoughts...


  9. Java Says:

    It sounds to me like you've got lots to talk about but are having trouble finding the words to do so, or aren't willing to talk about it yet.
    Even if it is for the best, and both of you reached that decision, it is still at least a little bit hard to break up.
    I hope you have a good weekend. Love ya' Ry!


  10. Patti Says:

    I am sorry to hear about you and Mike but I still believe in the end you will be together. Timing dear boy, timing.


  11. matty Says:

    ryan i had the same felings of despair an all until a frend of mine sed to me that u only get what u deserve an for n e thing good u gotta work relly hard for it! so i thought hmmm if im gettin nothin then does that mean i dont derve n e thing good an he sez yep! so i kinda like just changed my whole way of doin justa bout everythin. guess it must be workin cuz im just gettin in from 1 of the hottest dates i ever had! an yup hehe we did the nasty - 5 TIMES!!! whoohoo!!!!!


  12. Ryan Field Says:

    You're my boy!!

    Be happy and be good!!


  13. Its especially difficult for me to come up with things to blog, Javas Much better at it than I. I guess my outlet is photography, where hers is blogging.

    Hope you have a nice weekend.

    Mr. Emerald Eyes, AKA Shane.


  14. Christopher Says:

    Hope you get it all worked out soon and get moving forward with your life.